Meer aankopen, aanmeldingen, in ons geval nieuwe klanten en aanbevelingen….. Het lijkt wel magie. En het mooie is dat een customer success manager zorgt dat dit werkelijkheid wordt.
Gelukkige klanten bepalen het succes
Customer Success Managers bedenken oplossingen en beantwoorden vragen van klanten nog voor ze gesteld worden. Kortom, ze zorgen zo voor de ultieme klantervaring. En maken het liefst zoveel mogelijk klanten gelukkig. Gelukkige klanten bepalen bij Toppa het succes!
Maar veel bedrijven zijn op het gebied van klantervaringen nog reactief: ze ondernemen pas actie als de nood heel hoog is.
Onze customer success manager, Julia, gaat hierin een stapje verder en voorkomt problemen nog voor ze opduiken. Zij zorgt ervoor dat de samenwerking tussen de klanten en Toppa vlekkeloos verloopt. Van contact tot aan campagne optimalisatie. Alles voor het vinden van de perfecte kandidaat.
En heel belangrijk: Altijd staat de doelstelling van de klant centraal.
De sleutel tot customer success
Julia zit altijd dicht op de bal, gaat samen met het team beheer op zoek naar patronen in de online campagnes, houdt contact met klanten over de kandidaten en speelt in op kansen. Ze heeft altijd de juiste aandacht voor de klant. En dat is nou precies onze sleutel tot (customer) succes.
Niet voor niets worden wij gemiddeld beoordeeld met 5 sterren in Google!
Wekelijks contact
Onze klanten hebben tijdens de campagneperiode wekelijks contact met hun persoonlijke Customer Success Manager. Wat is de kwaliteit van de geworven kandidaten, wat kan er beter? Alles wordt besproken.
Wat is jouw uitdaging? Laat het weten! Onze vacaturespecialisten staan voor je klaar.