Hoe ben je bij Toppa terecht gekomen?
Tijdens mijn afstudeerstage gericht op microtargeting in de recruitmentbranche kwam ik in contact met Gerrit Hopster, nog voordat Toppa bestond. In de zomer van 2018 heb ik toen de transfer gemaakt naar Online Leadbox, na het afronden van mijn opleiding. Destijds waren we nog niet primair bezig met het werven van personeel en was dit nog een onderdeel van Online Leadbox.
Samen hebben we dit verder uitgebouwd, tot we in oktober 2019 Toppa officieel (weliswaar als Djoppa) als apart onderdeel hebben geïntroduceerd.
Waar ben je het meest trots op binnen Toppa?
Het meest trots ben ik op de groei die we in het eerste 1,5 jaar Toppa hebben doorgemaakt. We zijn pionierend begonnen met een concept, een geweldige methodiek en een ietwat
bijdehand mannetje dat het liefst de hele dag in data zat te turen. Tegenwoordig, ruim 250 vacatures later, zijn we uitgegroeid tot een fijne club slimme rakkers waar we hele mooie resultaten behalen. Die groei van pionieren naar een georganiseerd bedrijf, met op dit moment 10 Toppa-Toppers, in een kleine twee jaar tijd is waar ik het meest trots op ben
Welke samenwerking is jou het meest bijgebleven?
Ik heb de afgelopen 2,5 jaar al heel veel mooie samenwerkingen meegemaakt, maar toch denk ik dat de mooiste van allen uit het laatste halfjaar komt. Voor Beeren Ketel Service gingen we op zoek naar een servicemonteur. Marcel was in 2018 begonnen met zijn eigen bedrijf, samen met zijn vrouw Sandy. Eind vorig jaar was het tijd voor hun allereerste medewerker, waar wij onze wervingsmethodiek voor mochten inzetten. Twee en een halve week later werden we enthousiast opgebeld dat de campagne stilgezet mocht worden, omdat de allereerste collega aangenomen was. De combinatie van het snelle succes én de dolgelukkige klant, daar worden we bij van!
Welke uitdagingen zie je voor jezelf en TOPPA de komende maanden?
De kansen die ik zie zitten hem voornamelijk in het blijven doorontwikkelen van hoe we onze klanten helpen groeien. Voornamelijk de kant van de steeds geavanceerder wordende technologieën die beschikbaar worden, vind ik een hele interessante. Door op de ontwikkeltrein te blijven zitten, blijven we onze diensten ontwikkelen en kunnen we onze klanten steeds beter ondersteunen in het behalen van hun groeidoelen.
Stiekem zijn we achter de schermen al hard aan het werk om dit jaar nog mooie nieuwe tools te ontwikkelen. Stay tuned dus 😉