Hoe ben je bij Toppa terecht gekomen?
Ik kreeg op LinkedIn een melding dat Rob Veltkamp mijn profiel had bekeken. Op dat moment was ik rustig aan het rondkijken naar een nieuwe uitdaging, en werkte ik nog in Wapenveld. Tot mijn verbazing zag ik dat Rob en ik veel dezelfde connecties hadden, en dat hij ook nog eens een geboren en getogen Wapenvelder is. Ik heb hem toen een bericht gestuurd en toen ging alles extreem snel. Dezelfde dag nog nam Freddy contact met mij op en het klikte gelijk van twee kanten. We hebben een aantal toffe gesprekken gehad, ik heb een ochtend meegelopen en daarna binnen twee weken tijd het contract getekend. Twijfel was er niet echt, ik weet wat mijn passie en ambitie is. Dit sluit uitstekend aan bij de denkwijze en het groeipad van Toppa en de rol die ik hier ga invullen.
Waar ben je het meest trots op binnen Toppa?
Ik hecht veel waarde aan mensen om me heen die mij positieve energie opleveren. Dus waar ik van kan leren, mee kan lachen en waar ik zelf mijn eigen kennis aan kan overbrengen. Want samen kom je verder! Toppa is een jong en ambitieus bedrijf met collega’s die veel kennis hebben, doelgericht zijn en leergierig, graag hun mouwen willen opstropen en altijd gaan voor kwaliteit. Ik ben van mening dat dit ook is wat Toppa uniek maakt, en groter gaat maken. Het is natuurlijk tof om onderdeel uit te maken van de professionalisering en groei van Toppa!
Wat is jou het meest bijgebleven bij Toppa?
Eigenlijk ben ik op alle afgeronde samenwerkingen wel trots. Ik vind het mooi om te zien dat de tijd die we investeren voor het opleveren van een nieuwe wervingscampagne, resulteert in de klanten die blij zijn met de manier van communiceren en het eindresultaat. Ik krijg alle nieuwe klanten onder mijn beheer, samen met Rob. Ik ben trots op hoe de wekelijkse contactmomenten met de klant verlopen, de interne sparringsmomenten, het out-of-the-box denken en alle doorgevoerde optimalisaties. We doen er echt alles aan om binnen 8 weken de vacature te hebben ingevuld voor de klant!
Welke uitdagingen zie je voor jezelf en Toppa de komende maanden?
Steeds weer leer ik wat meer over het MBTI-model. Ik ben positief verbaasd over de impact die een juiste marketingbenadering heeft, en ook hoeveel breder je dit kunt inzetten. Mijn uitdaging ligt dus zeker de aankomende tijd om een officieel disc certificaat te gaan verkrijgen! Hier staat zelfs al een afspraak voor ingepland. Daarnaast wil ik het beheer van alle klanten gaan professionaliseren en het adverteren op social media zo breed mogelijk gaan inzetten, en zo het beste bereik creëren onder de relevante doelgroep.